Myran 076-56 99 561, Spindeln 076-56 99 560

Öppettider: 06:30- 17:00

(kan ändras vid behov)

Ge ditt barn en trygg start hos oss!!!!!
Vi är en liten privat förskola med två avdelningar, 1-3 år och 3-5 år.
Vi arbetar efter samma läroplan som den kommunala förskolan, och med kristen inriktning.
Vi har en stor fin gård som inbjuder till mycket lek och rörelse. Vi har även nära till Bäckbyskogen, Västerås.
Vi vill samarbetar med dig som förälder för att ditt barn ska kunna utvecklas på bästa sätt.
Barn gör inte som vuxna säger utan som vuxna gör.
som lagar näringsrik mat från grunden. Vi erbjuder även specialkost vid allergi och alternativ mat vid annan trosuppfattning.

Välkommen till Förskolan Oasen!!

Förskolan Oasen är en liten privat förskola med kristen inriktning och alla är välkomna oavsett trosuppfattning. Förskolan har två avdelningar 1-3 år  och 3-5 år. Vi har en stor, fin gård som inbjuder till mycket lek och rörelse. Även skogen och biblioteket på Bäckby ligger nära vår förskola.